Welcome To Ummu Sofiah Orphanage. We need your help to move forward... Please help Us. Every donation we receive makes a difference. "Therefore, treat not the orphan with harshness" (Qur’an 93:9) http://ummusofiah.blogspot.com

Berbuka puasa di Taiping Golf Resort, Bukit Jana

Thursday, September 10, 2009



Tarikh = 5 September 2008

Program = Berbuka Puasa di Taiping Golf Resort, Bukit Jana

Penganjur = Taiping Golf Resort

Kami warga Ummu Sofiah telah dijemput oleh pihak Taiping Golf Resort untuk sama-sama menyertai majlis berbuka puasa di hotel mereka. Kami bertolak dengan menaiki 3 buah van pusat ke hotel mereka dan diberi kunci bilik untuk kami beristirehat sambil menunggu waktu berbuka puasa.

Kami dibawa ke dewan banquet 10 minit sebelum berbuka puasa yang mana semuanya telah siap sedia. Pelbagai juadah berbuka puasa disediakan. Setelah berbuka puasa kami menunaikan solat Maghrib dan terus menyambung makan hingga kenyang.
Ucapan alu-aluan dimulakan oleh pihak hotel dan acara penyampaian sumbangan dimulakan kepada setiap anak yatim yang hadir. Majlis berakhir dengan acara menangkap gambar beramai-ramai bersama dengan pihak Taiping Golf Resort.

Majlis berakhir dan kami dihantar ke bilik masing-masing untuk beristirehat dan tidur. Keesokannya kami sekali lagi dijamu dengan majlis bersahur beramai-ramai di dewan yang disediakan dan solat sbuh berjemaah.

Kira-kira pukul 9 pagi kami bersiap-siap dan berkemas untuk pulang ke Pusat.

0 comments:

/baca /bye /ding /hore /joget
/kembik /love /marah /melet /mencak
/nangis /ngayal /puyeng /serem /stres

Post a Comment