Welcome To Ummu Sofiah Orphanage. We need your help to move forward... Please help Us. Every donation we receive makes a difference. "Therefore, treat not the orphan with harshness" (Qur’an 93:9) http://ummusofiah.blogspot.com

Jamuan berbuka puasa di TLDM (BERNAMA)

Friday, August 28, 2009



Tarikh = 25hb Ogos, 2009

Program = Jamuan berbuka puasa di TLDM (BERNAMA)

Penganjur = TLDM (BERNAMA)


Kami warga Ummu Sofiah telah dijemput oleh pihak TLDM (BERNAMA) untuk sama-sama menyertai majlis berbuka puasa di tempat mereka. Kami telah dijemput oleh bas yang dibayar oleh mereka khas untuk menjemput kami terus ke pangkalan TLDM. Kami dibawa di kawasan BERNAMA (TLDM) yang mana semuanya telah siap sedia. Kami sampai ke destinasi pada jam 7.10 pm.

Kami disambut oleh pihak BERNAMA dan dibawa terus ke tempat makan untuk berbuka puasa. Pelbagai juadah berbuka puasa disediakan. Setelah berbuka puasa kami menunaikan solat Maghrib dan terus menyambung makan hingga kenyang.
Penyampaian nyanyian nashid dilakukan oleh pelajar-pelajar Ummu Sofiah untuk menyerikan lagi majlis. Setelah itu penyampaian sumbangan disumbangkan oleh wakil BERNAMA kepada para pelajar. Majlis berakhir dengan acara menangkap gambar beramai-ramai bersama dengan pihak BERNAMA. Majlis berakhir dan kami dihantar pulang pada pukul 10.00 pm.

0 comments:

/baca /bye /ding /hore /joget
/kembik /love /marah /melet /mencak
/nangis /ngayal /puyeng /serem /stres

Post a Comment